jennifer/1 dec

Idag börjar den enda månaden då är det är okej att det är kallt och ligger snö på marken, jag älskar den! Vi har pyntat lägenheten med de julgrejer vi fått, mycket mysigt! Gick upp i morse och såg årets julkalender, tror den kan bli en succé faktiskt. Varit ute och gått och dessutom städat lägenheten som en galning, börjar jag städa kan jag helt enkelt inte sluta förrän det är fint överallt.

Ska göra ingenting ikväll, fucking awesome!
Grattis Jennifer, nu är du ju stor på rikt, puss.

         LJUSMYS-
       
       


Kommentarer
Postat av: cathrin-

Grattis Jennifer, till att du blivit stor (om det är det du vill?) Jo, jag tycker julkalendern verkar arta sig med även om jag inte vet om det är något för de allra minsta? Mysigt att göra ingenting. Ikväll tittar jag på Idol och tänder ett ljus.

kram AC

2010-12-03 @ 11:18:28
URL: http://blogg.passagen.se/cathrin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0