SNART FAR VI!


!!!



martina\du var mitt allt, du var hela min värld

fel. hela tiden, fel. Ekot i mitt huvudet lämnar mig inte, jag vill så gärna. jag saknar dig



jennifer/ojojoj

Nu är det minsann lite smånervöst! Det måste jag faktiskt erkänna. Pirrpirr. Det är väl så det ska kännas när man ska ut och se världen på egna ben (även om det bara är en vecka) istället för med sina föräldrar. Men det blir nog bra, har ju några av min bästa kompisar med mig, så kan ju inte bli annat än bra!!

För någon dag sen var jag och hälsade på Lilljullans nya lillkusin, ursöt var han, såklart.

        


martina\sweet miss blue


Idag har jag bland annat umgåtts med emma! Blev en långpromenad och massa prat om livet, kändes bra! Ikväll blir det lite planering och handling inför morgondagen. IMORGON smäller det. shiiit



martina\vi vet inte längre

I'll never be old enough to handle this.



martina\play on



Och mest glad är jag för att jag har dig.


 

Söndag. Bara två dagar sen lämnar vi landet. Sjukt, sjukt kul och spännande! Kommer bli en bra vecka.

Helgen har bestått av jobb, mys, pierrecolling och lite annat smått och gott. En bra helg faktiskt!


Clinton och emerensia



Världens finaste ♥



martina\enkla saker som man blir glad av



Spenderade någon timme med Jennifer på stan, bland annat nere vid kajen och varsin glass! Inte helt fel om jag  får säga det själv.



martina\jag försöker ju i alla fall

fan. vad svårt det ska vara att leva. jag älskar livet. jag älskar nuet. ändå hatar jag allt jag inte vet hur jag ska hantera.



martina\en dag som denna

Onsdag, 19 maj 2010.

Vaknade upp där jag helst ville vakna upp just nu, cyklade i de mest underbara vädret, städade och packade, träffade syster en stund, tog en annan cykel i den stekande solen (med jeans på benen), träffade min älskade mamma på stan och tog en fika, pratade om allt och jag njöt av mitt sällskap, gick några ärenden tillsammans, cyklade hem i den fortfarande stekheta solen och kom hem till min underbara familj för att umgås lite med lillasyster och sedan äta middag med de andra som sällskap. Just nu känns allting, rätt.


martina\tro på att allting ordnar sig


Skulle skriva något, något bra som jag hade på tungan. Svalde och glömde! Så nu säger jag bara, vändningen kan va på gång nu, det kanske blir ett bra år. 


martina\vi far


Nu är det nära!!



jennifer/sun

Måste hinna sola, måste hinna sola, måste hinna sola.

         
         



jennifer/oh


Lite som en drog, läskigt det där.



jennifer/inhandling

Både igår och idag har jag, Matilda och Martina åkt runt och köpt det nödvändiga till resan + växlat pengarna. Det känns skönt att göra bort sånna saker i tid, så att man kan oroa sig för hur/vad/när man ska packa istället. Nu ska allt vara köpt, kommer troligtvis komma på en massa saker efter som men..

Näe, nu är det dags för sängen!
godnatt.

           
          


martina\aoouch


I just wanna be, happy.



hur svårt ska det få vara

river, aj, fan


martina\less then more

Har haft en riktigt omtumlande natt, förvirringen är på max och jag kan inte komma fram till någonting. Kanske skulle ha haft mig en prästkrage? Lämna valen åt ödet istället för att måsta komma fram till något själv. Om ändå det gick. Hjärtat säger en sak och huvudet ett annat.


 


martina\kan du inte så gör det inte

Never less alone then when alone.

Jobbet var segt, men det gick såklart. Finns inte så mycket mer att säga, bara, flösshgkeöej.



jennifer/mine


My world, my heart, my soul.



martina\lettittrain



Jag och min fina viktor ♥



Har haft en trevlig kväll och dag med linda! Behövdes just nu. Om ca två timmar börjar jag jobba, sen ska jag försöka andas. Håller andan bäst jag kan och det gör det ju ganska svårt.

aj.


martina\en sista dans



Unna sig, idag har jag unnat mig lite linda, lite glass(mycket glass) & BOLT. Och bara en allmänt trevlig kväll. Förutom att jag har ont, hela tiden.



martina\är det värt det

Haha, det är verkligen skrattretande hur ont det kan göra.



martina\om jag kunde drömma

Vet inte varför jag alltid ska envisas med att gå upp så himla tidigt när jag ska jobba, lite onödigt kan det ju kännas ibland. Idag mår jag inte bra, tror att jag har gått sönder. Jag ska göra mitt bästa för att finna mitt sanna jobbjag och skina som en sol hela dagen trots att jag gråter på insidan. Haha, nja, så hemskt är det väl inte. Men bra, det är det fan inte heller.
later


martina\and then I miss you even more


Går och lägger mig ensam för elfte dagen irad och vaknar ensam likaså. Men jag klarar mig, det vet jag att jag gör, förr eller senare, det är väl det som gör att det fungerar. Imorgon ska jag upp tidigt, tidigt, jobba 7-16. Katschiiing



jennifer/walk


Jag och Martina var nyss ute och gick en sväng, det var sol när vi började gå och slutade med regn, läskigt.



Ann Jennifer Sandberg


Learning to love yourself
It is the greatest love of all.



martina\rather not

I need to find a way to make it without you.



jennifer/rain

Ja, jag är då Jennifer. Den andra halvan, en av två. Denna dag har varit väldigt mystisk, att gå ut där innan klockan sju på morgonen och det är supervarmt i luften och en aningens kvavt är väldigt oväntat. Efter lunch (jag praktiserar för övrigt på Coop, yey!) så blev jag extremt yr i skallen, troligtvis pga vätskebrist, så jag var tvungen att fara hem tidigare och lägga mig och vila i några timmar, en aningens bättre nu iallafall.

Kom precis hem från Maxi förresten.

            
                                                                  2,90 kr / kg - you just gotta love it.


be ok.


LElove



martina\ missing you alot



Idag saknar jag frida, finaste frida!



till och från


Gå, jogga, gå, jogga, svettas, fara förbi pappa, hämta solskydd, umgås, gå, sola, duscha.
Min dag. Ps. Jag har ont.Ds.



låt mig

Till fyra var jag vaken, ville inte sova, vågade inte sova. Blev i behov av luft och världens bästa lillebror följde med mig ut på en kort promenad, sen kunde jag somna. Hatar att känna mig ensam, obehagligt.





Every new beginning comes from some other beginnings end


När en dörr stängs så öppnas en annan, det är väl så man brukar säga? Så här och nu öppnar jag en ny dörr, den andra kommer alltid stå på glänt, åtminstone ett bra tag till, men jag göra mitt bästa för att klara det ändå. Just nu känner jag mig rädd och ensam och tänker sitta uppe tills kroppen inte längre orkar, tills jag stupar.



RSS 2.0